Trainee Customer Experience en projecten

Dienstverband:
Full-time
Salarisindicatie:
in overleg
Werktijden:
ma-vrij
Regio:
Utrecht

Bouwen aan duurzame klantrelaties door slimme liftoplossingen
 

Trainee Customer Experience en projecten


We zijn op zoek naar een enthousiaste en klantgerichte HBO-trainee die graag een belangrijke rol speelt in het verbeteren van onze klantbeleving en meewerkt aan projecten. Ben jij een proactieve aanpakker die klaar is om het verschil te maken? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wie zoeken wij?

Bij MP Liften zijn we op zoek naar een gedreven en klantgerichte HBO-trainee die een passie heeft voor klantbeleving en projectmanagement. Ben jij iemand die energie krijgt van klantcontact en altijd op zoek is naar manieren om processen te verbeteren? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!

Naast jouw projectmatige werk op gebied van verbetering van klantbeleving werk je mee op onze afdeling en ben jij (samen met je collega’s), het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en het visitekaartje van MP Liften. Je zult zowel proactief als reactief klanten te woord staan, altijd handelend vanuit de MP Way competenties. Daarnaast ondersteun je relatiebeheerders waar nodig.

Werkzaamheden die horen bij jouw functie:

  • Ondersteunen bij de ontwikkeling en implementatie van customer experience strategieën.
  • Analyseren van klantfeedback en identificeren van verbeterpunten.
  • Voorbereiden van rapportages en presentaties voor het managementteam.
  • Bijdragen aan de optimalisatie van interne processen en workflows.
  • Klantgericht afhandelen van inkomend telefoonverkeer, met als doel de klant in één gesprek te helpen.
  • Proactief klanten informeren over geplande werkzaamheden.
  • Aannemen en registreren van storingsmeldingen.
  • Behandelen van inkomende en uitgaande e-mails van diverse servicemailboxen.


Bij MP Liften krijg je de kans om in een dynamische en groeiende omgeving te werken. Onze bedrijfscultuur is informeel en doelgericht, waarbij er veel ruimte is voor eigen initiatief en ondernemerschap. De komende jaren staan in het teken van ontwikkeling en innovatie, en jij kunt daar een belangrijke bijdrage aan leveren.

Wat maakt jou de ideale kandidaat?

  • Opleiding en kennis: Je hebt een afgeronde HBO-opleiding, bij voorkeur in bedrijfskunde, marketing, communicatie of een vergelijkbare studie. Maar nog belangrijker is jouw leergierige houding en drive om jezelf continu te ontwikkelen.
  • Communicatief sterk: Jij bent een communicatietalent. Of het nu in het Nederlands of Engels is, jij weet altijd de juiste toon te raken en helder te communiceren, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Proactief en klantgericht: Je bent niet iemand die afwacht, maar neemt het initiatief. Je houdt ervan om klanten te helpen en streeft ernaar om bij elk contact een glimlach op hun gezicht te toveren.
  • Analytisch en detailgericht: Jij hebt een scherp oog voor detail en kunt analytisch denken. Je bent in staat om klantfeedback te analyseren en te vertalen naar concrete verbeterpunten.
  • Teamspeler: Je werkt graag samen en ondersteunt je collega’s waar nodig. Je begrijpt dat we samen sterker staan en resultaten behalen als een team.

Wat bieden wij?

  • Een dienstverband voor 40 uur per week;
  • Goede arbeidsvoorwaarden (CAO Metalektro), inclusief prima pensioenregeling, 8% vakantiegeld.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals 27 vakantiedagen, 13 ADV dagen,  een laptop, een mobiele telefoon en bijbehorend abonnement;
  • Begeleiding en coaching door ervaren professionals;
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, training en opleidingen;
  • Vanuit ons hoofdkantoor in Amersfoort bieden wij op ons mooie kantoor een inspirerende en dynamische werkomgeving;
  • Je komt te werken bij een gezonde en groeiende organisatie met een informele cultuur waarin persoonlijke benadering en contact hoog in het vaandel staan;
  • Een hecht team van professionals, welke op een behulpzame, eerlijke en toegankelijke manier samenwerken. We houden van sportieve events en gezellige borrels;
  • Veel ruimte voor eigen inbreng, een transparante, platte organisatie met korte lijnen;

Over onze organisatie

MP Liften is toonaangevend in speciale liften en ontwerpt slimme oplossingen voor de installatie, het onderhoud en de modernisering van personen- en goederenliften.

Ons doel is om de levenskwaliteit en het welzijn van mensen te verbeteren door hen innovatieve, uitstekende en veilige liftoplossingen te bieden die ze nodig hebben om zich in het dagelijks leven te verplaatsen.

Door onze betrokkenheid en integriteit dragen we bij, doorbreken we barrières en lossen we mobiliteitsvraagstukken op.

MP Liften maakt deel uit van een internationaal familiebedrijf met het hoofdkantoor in Sevilla – Spanje.

Binnen MP merken we dat plezier werkt. Je komt te werken in een team met gedreven en fijne collega’s en werken volgens onze #enjoyworking filosofie. Als je meer wilt weten over onze referenties, onze MP Way cultuur en onze #enjoyworking filosofie aarzel dan niet om naar onze website te gaan: https://mpliften.nl/ons-bedrijf/

Solliciteren

Ben jij klaar voor een uitdagende start van je carrière en wil je bijdragen aan de verbetering van de klantbeleving bij MP Liften? Herken je je in het bovenstaande profiel? Solliciteer dan direct en stel je voor aan onze HR Adviseur Youri Peek. Contact kan via pz@mpliften.nl of +31642537889.

Wil je meer informatie over deze functie, dan kun je ook bellen met William Kurvers (Manager Klantcontact centrum) 06-30250075

Wij nodigen je uit onze publicaties te volgen via onze LinkedIn-pagina: https://www.linkedin.com/company/mp-liften-nl/

Follow your Mind, Follow your Heart… #theSMARTCHO;)E



Meer vacatures:

Terug
Solliciteer nu: